Tervetuloa kesätyöntekijät!

Kesätyöntekijämme tuovat leipomoomme iloista energiaa, uusia näkökulmia ja arvokasta apua kesän kiireisiin.
Kesä on saapunut myös leipomoomme, ja olemme tämän kuun alusta saaneet iloksemme kesätyöntekijöitä osaksi työyhteisöämme. Heidän panoksensa auttaa meitä pitämään arjen sujuvana samalla, kun vakituinen henkilöstömme nauttii ansaituista kesälomistaan.
Kesätyöntekijät ovat meille tärkeä apu, ja arvostamme suuresti heidän innostustaan, oppimishalukkuuttaan ja työpanostaan. Samalla haluamme tarjota nuorille mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta, oppia uusia taitoja sekä tutustua työelämään turvallisessa ja kannustavassa ympäristössä.

Toivotamme kaikki kesätyöntekijämme lämpimästi tervetulleiksi joukkoomme ja mukavaa, opettavaista kesää heidän kanssaan!